Poradnik: jak kupić herbatki jako upominki dla gości weselnych?

Gościom na weselu można podarować różne rodzaje upominków, na przykład mogą być to magnesy na lodówkę, miody, słodycze, a także herbatki, które są jednymi z najpopularniejszych podarunków ostatniego sezonu. Zobacz nasz poradnik, aby dowiedzieć się, jak zamówić herbatki dla gości swojego wesela!

Przygotować samodzielnie czy kupić gotowe?

Podarunki przekazywane gościom na weselach to bardzo miły gest ze strony Pary Młodej, ponieważ wyrażają one podziękowanie za wspólnie spędzony czas podczas tego jakże ważnego wydarzenia, które warto obchodzić razem z najbliższymi.

Gdy jako upominki wybierane są herbatki dla gości weselnych: https://z-milosci.pl/c/herbata-dla-gosci-weselnych, w takim przypadku często na początku pojawia się pytanie – czy warto przygotować je samodzielnie, a może kupić jako gotowe?

Zdecydowanie najwygodniejszą opcją będzie zakupienie gotowych upominków tego typu, ponieważ w takiej sytuacji otrzymuje się podarunki od razu przeznaczone do wręczenia, więc nie ma potrzeby spędzania dużej ilości czas na ich samodzielnym przygotowywaniu, chociaż, oczywiście, samodzielne stworzenie tego rodzaju upominków może być związane z niższymi kosztami.

Jakie stosuje się rodzaje herbat?

Do wręczenia gościom weselnym wykorzystuje się przede wszystkim herbaty liściaste wyższej klasy, które zawierają w składzie dodatkowe surowce, na przykład mogą być to suszone owoce, płatki kwiatów czy przyprawy nadające im zarówno niebanalny wygląd, jak i wyśmienity smak.

Gdy planuje się samodzielne przygotowanie takich podarunków, warto postawić na herbaty z górnej półki, które z pewnością przypadną do gustu nawet bardzo wymagającym osobom.

Jakie opakowanie wybrać?

Producenci herbatek przeznaczonych jako upominki najczęściej wykorzystują trzy rodzaje opakowań, a dokładnie są to:

– Buteleczki szklane wyposażone w korkowe zatyczki,

– Foliowe rożki z dekoracyjnymi wstążkami,

– Tekturowe opakowania z okienkiem.

Ceny tego typu podarunków są do siebie zasadniczo podobne, jeżeli kupuje się je w firmie zajmującej się przygotowywaniem takich produktów na zamówienie, wobec tego można wybrać takie, które będą prezentowały się najlepiej czy będą dopasowane do gustu.

Jak spersonalizować upominki?

Aby upominki tego typu były jeszcze bardziej efektowne i stanowiły przy tym unikatową pamiątkę po wydarzeniu, rozwiązaniem jest wykorzystanie personalizacji, czyli inaczej przygotowywania etykiet albo bilecików dołączanych do podarunków.

W przypadku herbat pakowanych w buteleczki producenci najczęściej używają ozdobnych bilecików przywieszanych za pomocą sznureczków albo wstążek, natomiast przy upominkach w formie pudełek czy rożków stosowane są głównie naklejki z personalizacją.

Personalizacja polega głównie na umieszczeniu na opakowaniu informacji związanych z wydarzeniem oraz podziękowania, na przykład może mieć ona formę poniższej wiadomości „Dziękujemy! Agata i Tomek”, ale również można przyszykować innego rodzaju podziękowania.

Jaki jest cennik?

Gdy chce się zamówić tego rodzaju podarunki u producenta, trzeba liczyć się najczęściej z kosztem od około 4 do 5 złotych za sztukę z personalizacją.